niedziela, 3 listopada 2013

Rzeźba z materiału - medium od dystrybutora Powertex.

Jakiś czas temu w pewnej zaprzyjaźnionej hurtowni odkryłam technikę rzeźby z materiału za pomocą specjalnego medium o nazwie Powertex, która ostatnio pochłonęła mnie  całkowicie. Na razie eksperymentuję, ale chętnie pokażę dwie pierwsze prace, które udało mi się samej stworzyć.:-)














Prace stwardniały na kamień.:-)
W sobotę z zaprzyjaźniona Elą pojechałyśmy  raniutko do Łodzi na warsztaty trenerskie z rzeźby z materiału. Nie będę dużo pisać. Zajrzyjcie na stronę (link na samym dole). Warsztaty poprowadziła Ania Walaszczyk, która jest jedyną dystrybutorka tego medium na Polskę. Wszystkie byłyśmy pochłonięte pracą jak zahipnotyzowane....było super. Wróciłyśmy do domu tuż przed 23.00 Zrobiłyśmy tego dnia ponad 440 kilometrów. Nie będę więcej pisać. Zainteresowanych zapraszam na Ani stronę. Same cuda.:-)
a oto moje nowe prace, wykonane pod okiem trenera Ani Walaszczyk.





















 Na szczęście mogłyśmy fantazjować do woli. I tak zostałam Trenerem POWERTEX I stopnia.

Teraz dopiero zaczęłam się bawić tym medium. :-)

"UWIĘZIONA"













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Popularne posty